tirsdag 20. november 2012

Redigering: takkekort og julekort i PhotoScape

Oj, heise for ei lang overskrift! 
Likevel, du forstod det kanskje? 

Eg vil nemleg vise korleis du enkelt kan redigere julekortene dine sjølv i PhotoScape, utan at dei blir uklare når dei kjem i frå trykk!
 PhotoScape er eit gratis nedlastingsprogram som er superenkelt i bruk. Det einaste ein må passe på når ein skal ha noko ut på papir er at oppløysningen er god nok. Denne bestemmer du til høgre i menyen under knappane Lagre og Rediger.

Hos meg står der no 3000 x 3000. Dette betyr at det er 3000 pixlar. Det tilsvarer ca 25 cm med 300 pixlar oppløysning (pixlar per tomme i bilete). Når ein skal trykke noko på papir kreves det fleire pixlar enn når ein skal bruke det på til dømes blogg.


Vidare vel du den malen du vil bruke i høgre meny, og set inn bilete fra venstre meny. Eg har valt ut bilete av finaste Emilie som eg får vere "liksomtante" til. 

Emilie vil ha ei blank rute i midten på takkekortet sitt. Denne har eg laga enkelt i paint. Eit tomt dokument som er heilt kvitt (kunne også laga det i andre fargar)

No kan det vere lurt å lagre før du går vidare. Vel høgaste kvalitet.

Skriv så inn valgfri tekst. Emilie her har valt same blåfarge som i smykke ho har på seg frå oldemor.

Lagre dokumentet når du er fornøyd.

Vips! Då skulle du kunne laste opp takkekortet/julekortet og få det tilbake ferdig trykt med god kvalitet!

Forståeleg?

1 kommentar:

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!