mandag 19. november 2012

Før/etter: Nytt stovebord

Dei som kjenner meg veit at eg er mest produktiv når eg er åleine heime. Også denne gongen. Forrige helg var det heimekamp på stadion (sesongens siste, fyow!). Mannen var ute av huset i minst to og ein halv time. Eg fekk både malt og ommøblert. Godt med alt som er gjort!

Min fantastiske svigerfar hjalp meg med å setje dette saman i fjor. Då kalla eg det Vidunderbordet. Ikkje utan grunn, det kan du lese meir om her!

Årets første sviblar, sjølvkjøpte roser og mormors krumkaker fungerer som augefryd.

God vekestart til deg!

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder:)dekroativt med kongler,roser og krumkaker på det flotte bordet:)
    Ønsker deg ei flott ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!