onsdag 21. november 2012

Ny tvbenk

Sidan me flytta inn i leiligheten har me ikkje kjøpt nye møblar. Me har enten laga dei sjølv, eller kjøpt dei brukt. Flottheten under fekk eg til ein 200 lapp for halvanna år sidan og den har stått på kjøkkenet sidan då.
 Den tidlegare tvbenken er ikkje så gammal den heller. Den skal berre få seg ein oppshining. Tapeten i bakgrunnen burde fått seg ein oppshining, men det får bli til neste eigar..!
Krumkakene på bordet er siste rest frå sist jul. 
Håpar på påfyll i år igjen. 
Det er liksom meg og Asbjørn Brekke!

4 kommentarer:

  1. wow for enn tvbenk da! helt nydelig:) har dere malt den hvit selv? har noen litt sånn større, flotte møbler selv som kunne trengt litt maling.. men det virker så mye skumlere enn sånne ting jeg har malt før, som små nattbord og vanlige bord etc... er det ikke veldi mye arbeid? mye pussing?
    heheh, her er vel og krumkaker de eneste vi har rester av hvert år - til neste år;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er finfin! Sjølv om eg er på god vei mot ein stilforandring mot litt meir rette linjer kjem eg ikkje til å klare å kvitte meg med denne på ei stund!

      Litt arbeid er det jo, men eg syns det er så kjekt å sjå forandringen! (pluss at eg fekk og ønskte meg pussemaskin til jul i fjor!)

      Slett
  2. Hei !

    Jeg har nettopp oppdagen bloggen din ( leste om deg i Bolig Pluss). Den er kjempefin !! Og så utrolig mye fint du lager !! Veldig inspirerende ! Jeg fikk så lyst å laste ned og bruke redigeringsprogrammet du skriver om, men får det ikke til.... veit du om det går ann på Mac ? Når jeg skulle velge versjon (eller hva det nå heter...) var det bare Windows og så sto det noen andre land. Jeg trykket "andre" og så Download men da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne pakke dette ut med dette programmet. Huff forstår du noe som helst ? Jeg har så lite greie på disse tingene, så jeg forklarer sikkert deretter........

    På forhånd takk for hjelpen !!

    Mvh
    Kanutten

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kanutten!
      Så kjekt at du fann bloggen min! Håper du vil følge med videre!

      Jeg har dessverre ikke Mac selv, så jeg kan ikke hjelpe deg så mye. Jeg ville prøvd å Google Phitoscape for Mac, det er sikkert noen som vet noe!

      Jeg kan jo ellers anbefale iPhoto som du sikkert har (bruker den på ipaden), eller picmonkey som du ikke trenger å laste ned: www.pickmonkey.com. Evt så er jo picasa et kjekt bilderedigeringsprogram som er enkelt (og gratis!)

      Håper dette var til hjelp!

      -Heidi-

      Slett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!