mandag 6. august 2012

shoppingtips

Kva var den siste yndlingskoppen du kjøpte?
Min var ein mugtail. 
Fantastisk butikk med den beste jobbkaffien (eg er innom dagleg for å bli freista og for å kjøpe med meg ein Amundsen spesial to-go-kaffi som får meg gjennom arbeidsdagen no i sommar). 
Det vart altså dådyret som vart min nye favorittkopp. Eg konkluderte med at denne var søtast. Dådyret er faktisk såpass ein augefryd at eg ikkje kan bruke koppen som kopp (då blir den jo skitten og må vaskast). Eg vel derfor å fylle den med blåklokker og markblomster. Og muligens kjem eg til å bruke den som telyshaldar (det er faktisk veldig fint, då skin dådyret sterkare) til hausten.

8 kommentarer:

  1. Kjempefine kopp:)Har lyst på sån eg og:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dei er verkeleg til å anbefale!!

      Slett
  2. Eg ønsker meg også mugtail, men no har vi så mange koppar at eg må vente til vi får nytt kjøkken og betre kopplass ;) Så fin blogg du har, la meg til som følgar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du vil følge!! Det set eg stor pris på!!

      Slett
  3. Knallfine !! Har lyst på noen slike ;) Er de fine med telys i og, kanskje ?!?

    SvarSlett
    Svar
    1. Dei er heilt fantastiske med telys i! Berre synd dei kostar litt, elles hadde eg hatt mange, mange fleire!!

      Slett
  4. Fine markblomster i ein fin fin kopp! eg kjøpte faktisk ein mugtail kopp sist og..:-) denne gangen med ekorn på!

    Garderobeskapet er kjøpt på Ikea, heter konsmo :-)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. aaah! Takk skal du ha!! Og så kjapp du var med å svare! Fint det er fleire enn meg som gror data seint på kveld!

      Slett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!