fredag 15. juni 2012

Friday DIY favorite: washiklyper

 Fredag = DIY
I dag (eller rettare sagt: i kveld) viser eg muligens det enklaste av det enklaste! Eg vart litt bitt av tape-basillen igjen! Etter dette innlegget med iPhone fornying fann eg ut at tapen bør få komma fram i lyset igjen! Prosjekt klesklyper vart gjennomført medan pizzabotn heva seg i dag!
  1. Du trenger klesklyper i tre. Fås kjøpt på daglegvarebutikkar.
  2. Del klesklypene opp (ta av metalldingsen)
  3. Finn fram tape
  4. Fest tapen på klypene
  5. Fest klypene sammen
  6. Vips!
Eg har tenkt å lima på ein magnet bak kvar klesklype, slik at det blir dekorativt på kjøleskapet!

No er her natt! I morgon er det lørdagsjobb! Ha ei god helg!

4 kommentarer:

  1. Super fin og inspirerende blogg du har! oh så imponert, jeg er glad for å følge og se mer av dine kreative univers. ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Du er så flink og viser så masse kreativitet,kjempekjekkt å titte innom deg å få inspirasjon og sjå det du lager:)
    Fine lørdag til deg;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ..og du er alltid snill og oppmuntrande! Takk for det!

      Slett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!