lørdag 5. mai 2012

DIY Sommarfuglbilete

Gammalt nytt egentleg, men her ein dag flytta sommarfuglane inn i stova for litt meir vårleg kjensle. Hadde eg visst korleis eg gjer det skulle eg lagt ut biletet av den store blå sommarfuglen. Det veit eg ikkje korleis eg gjer, så då deler eg oppskrifta i stedenfor:
Om du har photoshop lastar du ned ønska "brush" (fins tusenvis om ein googlar det). Min heiter Butterfly og kan lastas ned her. Det litle svart biletet er frå Søstrene Grene. Syns dei pasar godt ilag!

Framleis god lørdag til deg! Me skal klaregjere konfirmasjon til yngste bror min som er i morgon.
*krysser fingrane for strålandes sol resten av helga*

1 kommentar:

  1. Takk for fine ord:)
    Photoshop kan jeg ingenting om, men ønsker å lære:) SÅ mange muligheter!
    Ha en fin uke!
    Klem E

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!