fredag 27. april 2012

DIY Menytavle

Det er noko med våren. 
Eksamenstid synonymt med blomstrande kreativitet og alt for få timar i døgnet. 
Siste prosjekt ut er heimelaga menytavle. Perfekt storleik på det litle kjøkenet vårt. Og latterleg enkelt! Eg brukte ein rest av ei hobbyplate eg hadde igjen frå hjulbrettet eg laga til vedkurva. To strøk med tavlemaling, og vips!

Om menyplanleggingen i heimen sviktar (som den ofte gjer når det går mot eksamen) kan den alltids brukast til handleliste/huskeliste/dagens visdomsord/beskjedtavle.

5 kommentarer:

  1. Stilig! Takk for tips :)
    Ha en fortsatt fin fredagskveld!'
    Ps. Meld deg på min give away hvis du vil ;)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Fin fredagskveld til deg også! Og giveaway er eg sjølvsagt med på!

      Slett
  2. Så utrulig fin,veldig kjekkt å ha noko å skrive ned ting på og så er det så dekorativt og;)
    Ønske deg ei super fin helg!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, me får berre satse på at den blir brukt også framover, at den får fungera praktisk også, ikkje berre dekorativt ;)

      Slett
  3. .....Eg ser "skålå" e på plass....cooolll... og fin fin tavle!!

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!