torsdag 29. mars 2012

Fjør (og publisering av bilete)

Fjør til å bli forelska i. 
Foto: ByNord, Collage: Vidunderleg

Derfor også eit forsøk på ny header.
Med fjør sjølvsagt. Inspirert av vakre puter fra ByNord.
*ønsker meg*

For litt sidan las eg på ein blogg om å gjere bileta større når dei vert publisert i blogger (altså større enn ekstra stor). Eg hugsar ikkje kven det var som skreiv det, men det innebar redigering i html oppsettet til blogger.. 
For andre enn meg er det kanskje gammalt nytt, men eg har i seinare tid oppdaga at det ikkje eingong treng vere så avansert. Dersom du vel storleiken på biletet før du publiserer (eg vel ofte 600 pixlar eller 700 pixlar, som er breidda på bloggen min) og vel opprinnelig størrelse, så får du også den storleiken på biletet på bloggen. Enkelt?

1 kommentar:

  1. Hei!
    Du er en av mine nye favorittblogger! :-)
    Så jeg velger å gi Deg en Blogg-Award!
    Titt innom min blogg for å lese litt om hva det betyr!

    Ønsker deg en Strålende kveld videre!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!