mandag 13. februar 2012

Å nyte

..er eit verb.
Eit fint eit sådan.
I ordboka definerast det som å ha sterk lystfornemmelse og å ha fordel av
Ikkje noko negativt altså.

Mandagar er heller ikkje negative.
Ikkje når me tek oss tid til å nyte litt inni mellom.
Foto/Monstasje: Vidunderleg
Viss du vil nyte livet, så nipp langsomt til det.
Engelsk ordtak

Eg vel derfor å nyte små ting. 
Som gode eplescones med ost. 
Og deilig te frå Amundsen

Amundsen sponsa bloggarane med te, nærare bestemt Mangote. 
Den var ny for meg, men fall i smak. 
Eg har allereie gitt tilsvarande vidare i innflyttingspresang. 
Eg visste ikkje kva type stil det vordande foreldreparet hadde i nye huset sitt, 
så då vart det noko dei begge kunne nyte godt av. 

For lokalkjente på Haugalandet er Amundsen butikken ein handlar på uansett om det er for å glede seg sjølv, liten eller stor. Amundsen er absolutt ein butikk å nyte!

nyt dagen

Trykk her om du vil ha denne. 
Den skal nytast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!