mandag 6. februar 2012

Halvsunn treffmat

Høyrt om prestasjonsangst?
Det er det eg får når eg skal på treff med nesten 20 bloggedamer. 
Og alle er damer som er flinke. 
Flinke med alt det som eg også vil vera flink til. 

På dette bloggtreffet skulle me laga noko godt å ha med oss. 
Ojdå.

Eg lurte voldsomt. Eg lurte lenge. Og eg lurte mykje.
Kva tek ein med seg på eit slikt treff?

Eg tek i alle fall ikkje med meg cupcakes. Bildebeviset her fortel gjerne kvifor.


Valet vart derfor noko som eg omogeleg kunne fått fint, uansett. Nemleg eplescones. Dei er ikkje ei kaloribombe, og dei kan etast både som tilbehør til noko søtt og til noko varmt. Eventuelt kan ein lage dei og ha pålegg på. Eller ost. Som britane, dei drikk te til.

Framgongsmåte:(Eg har skreve den litt om, så den skal vera ypperleg å jobbe med saman med born!)
- Skrell eplet (valgfritt).
- Del eplet i små biter.
(Dersom barn skal jobbe med deigen kan ein kanskje venta med å skrella eplet til etterpå, slik at det ikkje oksiderer så fort!)
- Bruk en sikt til å ha i mel, salt, sukker og bakepulver.
- Smuldre i margarinen.
- Ha i melk og eplebiter. Rør deigen lett sammen. Deigen skal være litt klissete.
- Gjør en av følgende: 

Enten: Del deigen i to. Klapp ut to tjukke runde former. Disse legger du ved siden av hverandre på stekebrettet og deler så i fire (som en rund pizza). 

Eller (Britisk vis): Kjevle eller klem deigen flat på bakedisken. Bruk et litt stort glass eller en kopp med rund åpning til å stikke ut like store emner. Fordel pået bakepapir på stekeplaten.

- Prikk over med gaffel.

Stek ved 200 C grader i ca 20-25 minutt. 
(Denne oppskrifta held til ca. 12 britiske scones)


Håpar det smakar!

P.S: Giweaway hos dei søte jentene i Snikkerbuo som eg traff på bloggtreffet.

3 kommentarer:

  1. De sconsene var bare kjempegode! Takk for oppskriften! Og takk for at jeg fikk bli litt kjent med deg på lørdag:) Skal bli morsomt (og litt flaut synes nå jeg da...) å lese avisen på lørdag...hihi... Sees kanskje igjen om ikke så altfor lenge.

    SvarSlett
  2. Takk, det samme! Håpar på fleire slike treff! Det var kjekt!

    (snakkar ikkje om det med avisa :p)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Disse skal jeg lage ganske så snart. Nam.

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!