onsdag 8. februar 2012

Andre sitt skrot

..skjuler mitt rot!
Ein svung med malerkosten, og den gamle furudisken vart god som gull. 
Lenge har eg venta på at ein slik disk skulle bli min, og no står den fint i stova mi.

Gjenbruk er ein god ting. 
Eller på fint: 
redesign.
Godt for miljøet. Ein unnskyldning å klamra seg til mellom alt det andre som fell ned i handleposane elles. Lysestakane på apotekerdisken er nye. Frå Kremmerhuset. Blei med heim saman med denne og denne puta. 

Ha ein framleis god dag vidare! Her ventes gjester i kveld!
*gler meg*

PS. Vil du ha denne? Du kan få den gratis! Hiv deg rundt og sleng deg på her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!