tirsdag 3. juni 2014

Garden party

Norske interiørblogger inviterer bloggarar til å vise gjenbruk i uterommet. 
Ein utfordring etter mitt hjerta.
Metervare i lin frå stoff og stil fungerer som duk over det styggfine bordet og stolane som stod igjen frå forrige eigar av leiligheten me budde i gjer seg fint under ein skinnfell, kombinert med ein av nyare dato,
 Tallerkane er kjøpt brukt på facebook og korga er funne på brukbutikk, det same med fatet. 
 Flaskene har tidlegare vore fylt med sviskesaft for niese Maria og er praktiske som både drikkeflasker og vasar. Med etikettar på tar ein hvertfall ikkje feil.
 Frå eg reiste til Grimstad på søndag til eg kom heim i går hadde dei fine blå blomstrane fått tid til å bløme. Dessverre hadde den eine knekt og måtte reddast frå å visne.
Med til historien høyrer det at etter eg, klok av skade, hadde smørt meg med solkrem forsvann sola og hageselskapet måtte flyttast inn *rettetungelittleitsmilefjes*
--
For fleire uterom og meir gjenbruk: sjå her!

6 kommentarer:

  1. Sånn et nydelig bidrag!!!! Her er det stemning av sommer i mengder, kunne gjerne sittet her...;);) dette kommer du til finalen med og håper du vinner , favoritt!!!:) . Masse klemmer Ann Elin

    SvarSlett
  2. Veldig gjennomført og lekkert !!
    Lykke til !
    Klem, Ingrid

    SvarSlett
  3. Nydelig og så koselig:)du er flink!
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!! :) Den stemningen da!
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og bidrag ღ
    Sommerlig og innbydende
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!