fredag 18. april 2014

Bryllupsinspirasjon

 B R Y L L U P
frå ein fantstisk på plass på Haugalandet
også kalla f j ø r s i l k e b r i s
(eg er ikkje sponsa, berre veldig imponert)
Runde bord, dekka herskapeleg til i eit vakkert lokale.
Enkel borddekking med peoner i vasar med sløyfe rundt.
Då eg gifta meg sjølv leita eg nettet rundt etter inspirasjon, men enda likevel opp for noko i samme gate som dette. Her er brukt peoner, eg hadde hortensia. Begge to er mine favorittar.
Det enkle er ofte det beste *smil
---
Dette er forresten bilder frå i mai i fjor. Gratulerer til Øystein og Britt Reiden med snart 1-års bryllupsdag!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.
    Jeg suger til meg slik inspirasjon til det blir min tur.. en gang ;)
    Ha en vakker påskeaften.
    Christinaklem

    SvarSlett
  2. Ser utruleg koseleg ut der, og så fint pynta. Enkelt og fint:-)
    Ha ein fin søndag:-)
    Klem Gina

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!