onsdag 5. mars 2014

Gjestesoverom på budsjett

Gjestesoverommet vårt, innreda etter ei slunken lommebok. Mannen seier me ikkje må gjere det for komfortabelt, for gjestene må jo ikkje flytte inn heller.
Det er sjølvsagt berre tull. Sanninga er at me reiste heilt til Stavanger for å kjøpe ei meir komfortabel gjesteseng. Bestemte oss for at ikea si dobbeltseng på 150 måtte vere godt nok. Etter eit (for mannen) evig kaos, fekk me endeleg betalt. Vidare måtte me over vegen for å hente madrass og tilbehør og ut med varene i ein øydelagt tilhengar. Me var på veg til å setje oss inn i bilen då min betre halvdel kom til å tenkje på trappa opp til andre etasje på ingen måte er brei nok til å få opp ei 150 madrass. 

Enden på visa var at me måtte kjøre med madrassa over vegen til ikea igjen (sjølvsagt denne gong i rushtrafikk), stå i kø i returavdelingen og levere heile senga tilbake.
--
Med dette innlegget er eg med i norskeinteriørbloggarar si utfordring om å vise fram soverommet. Klikk deg inn for å sjå fleire fine bidrag!

5 kommentarer:

  1. Så koselig soverom!!
    Fin kveld til deg))
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Haha herlig historie♥
    Hadde lignende episode med ei seng med rutsjebane ;-)
    Fint ble det uansett:-):-)
    Lykke til :-)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Så fint det va!
    Hihi… Herlige historie ja :-)
    Ha ein fine torsdag og lykke te i utfordringen!
    Klem

    SvarSlett
  4. Ser det er på tide eg innvier rommet mitt på nytt!

    SvarSlett
  5. Herlig historie, og resultatet av den ble jo bra... flott soverom!
    Lykke til i utfordringen.

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!