søndag 1. september 2013

Glade dagar: August

Sommar, fargar, glede, sol og venner.

Gleda er:

  • Sommarkjole og haustblomster. Sol.
  • Drøs og god mat med venner.
  • Båttur i lysefjorden. Fin natur. Norge.
  • Besøk. Fine serviettar. Små gleder.
  • Gamle møblar og ting med sjel. Å ikkje vera perfekt.
  • Å byrje på jobb igjen på verdas flottaste skule. Rutiner.
  • Fin norsk natur. Gode venner på ei strand.
  • Gåver. Heimelaga med kjærleik og omtanke.
  • Bursdag.

August er ein av mine favorittmånadar. Deler her nokre instagramglimt. Følg meg gjerne: @vidunderleg

 

---

God søndag og 1.september!

 

2 kommentarer:

  1. Så mange fine bileter, og så mange gode minner og ting å bera glad for. Eg liiiikar! Måtte September verta minst like bra :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Herlig august mnd.:)
    Ha en flott september:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!