torsdag 25. juli 2013

Lys på terrassen

Endeleg!
Ferdig laga terrasse.
Ferdig sydde vimplar (av voksduk!)

 Ferdig malte møblar.
(Fått av ein snill kollega. Dei var ikkje så fine då, men er nydelege no!)

Sist, men ikkje minst:
spottane i golvet er på plass rundt heile terrassen og det er deilig kveldstemning!
(Takk til den supre pappaen min som fiksa strøm!)
Desse bileta vart tekne kvart over 10 i kveld, og det er framleis litt lys. Me kjente oss litt crazy i kveld (kanskje me har fått solstikk!?) og tok både kaffi og kjeks ute. Midt i leggjetida. Godt det snart er ferie igjen!
--
Håpar du nyt sommaren der du er! Det gjer me! Litt ferie til. Og litt beising av terrasse står for tur. 

9 kommentarer:

  1. Så fint du har fået det.
    Det ser virkelig hyggeligt ud.
    God og dejlig dag til dig.

    SvarSlett
  2. Oioi , så koselig!! Kjempeflott)) Og spotter ute er så fint)) Lurt å bruke voksduk til vimpelrekke! Fortsatt god sommer til deg)) klem Camilla

    SvarSlett
  3. Så kjempefint du har fått det ute på terassen,kjempeflinke er du:)likte så godt vimplene du har laga og:)
    Så herlig med dette været vi har no,må bare nytes:)no sitter eg på terassen og nyter sola og utsikten,litt mykje trær eg kunne tenkt å hatt vekk men ellers fint,Hihi:)

    Forsatt fine sommar til deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble da....:)) koselige bilder. Ha ein fin sommerdag. Masse klemmer fra Ann Elin:))

    SvarSlett
  5. Herleg, Heidi! Eg håpar eg får koma på besøk ein gong og sitja på den fine terrassen :D

    SvarSlett
  6. Så koseleg det er på terassen din:-)
    Det er lov å vere creisy av og til, spesielt no når sola skinn:-)
    No går turen til sjøen, og kanskje ein båttur til mitt paradis:-) noko må ein finna på etter ein heil dag inne på jobb;-)
    Stilige spottar forresten:-)
    Nyt ettermiddagen:-)
    Gina

    SvarSlett
  7. Å...så deilig uteplass! Her kan dere nyte lange, (varme), fine sommerkvelder:)
    liker vimplene dine:)
    fortsatt fin sommer:)
    klem nina

    SvarSlett
  8. Så koselig uteplass! Vimplene var kjempefine :)

    SvarSlett
  9. Så flotte terrassen ble,deiligt at finværet kom slik at den kunne nytes:))
    Her har vi nyte ei veke i Danmark:o))
    Ha ei fine helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!