torsdag 27. juni 2013

DIY: Putetrekk

Nyrenovert stol krever puter som matcher. 
Ikkje sant?
Det måtte liksom til. Nye putetrekk som passa til stolen. Denne gong ville eg sleppe å si for hand den siste biten, så eg googla meg fram til konvoluttopning/lukking. Si eg ikkje fann ei forklaring eg var nøgd med, bestemte eg meg for å lage ei sjølv. 
Eg trur kanskje det er eit lærarfenomen. Me forklarer det ofte best sjølv ;)
  1. Mål opp 3 bitar stoff. Mi pute er 50X50cm, så eg målte opp eit stykke 52x52cm (framside) og to stykker 40x40cm (til baksida)
  2. Brett inn kant på ca.2.4 cm på begge baksidestykkene. Stryk over bretten med strykejern.
  3. Sy over kantetn (valgfritt)
  4. Legg alle tre stykkene med vrangsida ut (puta skal vrengast etterpå)
  5. Fest med knappenåler slik at det blir beint.
  6. Sy rundt heile puta.
  7. For å gjere hjørnene fine: klipp av slik biletet viser
  8. Vreng puta. Legg inn innmat. Legg puta i sofaen.
  9. Nyt synet!


Fine puter til den fine skåla frå Wiik og Walsøe som blei med heim frå bloggtreffet. Den har det treffande namnet Leve. Det treff meg midt i hjarta i desse sumardagane. Det er fint med ei skål som kan minne meg på det. Nett no har den fått selskap av ein fin Rhododendron frå hagen. 

Her er forresten linselusa mi. Samson gjer det lite lett å gjere noko som helst om dagen. Eg seier deg: løpetid i gata skal ikkje vere lett for ein yr hanhund.
---
Ha ein god dag! Våryr eller ei ;)

4 kommentarer:

  1. Fin stol og flotte puter, du er jo heilt RÅ!!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Så flotte putene ble,blei jo skikkelig match:))
    Ha en fin kveld..klem

    SvarSlett
  3. Kjempe lekker farge!! Dette ble veldig flott, både puter og stol! Så kjekt og ekstra stas med det man kan lage og pusse opp selv! Og ja, tror nok wallstickers er midt i blinken når man har vanskelig for å bestemme seg, hi hi) Det gjelder meg også, veldig veldig ofte)) Ønsker deg en koselig kveld) klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for konvoluttåpning :) Liker stolen og putene som matcher, veldig fin farge! God forklaring du har laget her også! Det med å klippe hjørnene har jeg aldri hørt om, men skal gjøres heretter, veldig lurt :)
    Klem

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!