onsdag 15. mai 2013

Bloggteknisk: bildestørrelse på facebook

Etter mykje om og men har eg no endeleg funne ut kor store bileta på forsidebiletet på facebook skal vera. På den private profilen min har eg ikkje brydd meg noko serleg om dette, men på bloggfacebooksida har eg ønska at den skal ha samme header som bloggen! 
For å sikre at biletet vises slik du vil bestemmer du altså proporsjonane sjølv: 850 px i lengde og 315 px høg. Profilbiletet er kvadratisk (men denne er jo igrunn ikkje vanskeleg).
I PhotoScape gjer du det slik:
Velg: Ny størrelse, og så endrar du proporsjonane til det du vil.

Håpar dette var til hjelp for nokon. Fleire bloggtips ser du her!
---
No står middagsoppvasken for tur i bloggeheimen. Alt for ikkje å lese til eksamen;) O fagre mai, med alt du har med av festdagar og tilhøyrande plikter og eksamenar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!