fredag 11. januar 2013

Bloggtips: Instgramwigdet

Til og med mamma og pappa er på instagram. Stundom verkar det som om instagram er større enn facebook. Facebook er ut. Instagram er in.
Eg for min del brukar instagram som ein slags miniblogg. Instagram er gøy!

Tips til deg som er blogg er eigen instagramwidget som du får laga automatisk hos snapwigdet. Min ser du i sidemenyen -->
  1. Legg inn brukarnamn
  2. Velg utforming
  3. Lim inn html koden du får slik: Utforming - Legg til gadget - HTML/Java script
  4. Lagre endringer
(Merk: gjelder blogspot brukerar)
----
Takk for du kom innom! 
God helg!

4 kommentarer:

  1. Fantastisk at du forklarte detta - har lurt på korleis eg gjer det (er ikkje noko dataekspert neri..)
    Takk for forklaring :)

    God helg !
    Birgit

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig <3<3

    God helg, hilsen Charlotte

    SvarSlett
  3. Heisann ! Nydelig bidrag til within under her.
    Så kjekt at du deler litt tekniske tips !
    Du har en veldig fin blogg som jeg titter innom ofte. Liker bildene her.
    Nyt den fine helgen !

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du deler et godt tips!
    (har lurt litt på dette...men er ikke helt hekta på insta (ennå) så har ikke letet etter svar;) nå fikk jeg gjerne pushet som skal til:))
    og tusen takk for fin kommentar hos meg:)
    ønsker deg en fin start på uka!
    klem nina

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!