fredag 1. juni 2012

Familieforøkelse: super cooper

Etter mange år saman har me endeleg bestemt oss for at det er på tide med ein liten familieforøkelse. Me, det vil seie mest meg, har tenkt på det lenge. Lengta, og håpt. I dag, endeleg, er det sant!
Det byrja med denne. Søt, liten og fin. Nydelege former. Fin storleik. Eg fekk den i gåve. Men, som med så mykje anna, så vart behovet for noko meir større etter kvart.

Så fekk eg denne. Framleis ein leikebil. Den fekk eg i gåve til jul. Designed by svigerfar. 

Den har vore kjekk å ha. Litt størrelsesforskjell er der jo mellom dei to. Trebil vs leikebil. Den kjem til å vere kjekk å ha framover også.

I dag har eg fått meg denne. Enno litt større. Og med plass til både meg og veska inni. Engelsk design på sitt beste. Strame, fine linjer. Runde lykter. Som mannen seier: "Den er så søt og liten at eg vil gje den ein klem!"

8 kommentarer:

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!