lørdag 11. oktober 2014

Fargerikt soverom

Ein dose f a r g e på eit elles kvitt lerret.
 Soverommet skifta i sommar frå sort matt til lyst og kvitt. Eg har ikkje fortalt det til mannen enno, men no undrar eg på¨om det kanskje skal bli mørkeblått..? 
 Denne gong har soverommet fått ein dose haust. Etter ei veke i New York med sol og varm trafikkluft var det deiligt å stå opp til haust her heime i dag. Haust for meg er den deilige kalde lufta og dei fine fargane naturen pyntar seg med.
På soverommet kan det godt vere fargar på tekstiler og vegger, men etter ei veke i NY på ei knallhard seng veit eg veldig godt at det er senga og eit mjukt, deilig og mjukt sengesett som er høgast verdsatt. *smil*
Dette er mitt fargerike soverom, eit bidrag til Norske interiørbloggarar si utfordring i Oktober. Sjå her for andre flotte bidrag.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert, og herlig stemning:))
    Jeg og vurderer mørkeblått soverom når vi nå skal pusse opp:)
    Alltid likt blått på soverom:)

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  2. Så flott soverom og herlig høststemning :-)

    SvarSlett
  3. Så stilig og høstlig soverom!!:) Du er så flink! Flotte detaljer som sier hele stilen.... Ønsker deg masse lykke til i utfordringen. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Kjempeflott bidrag:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. This is a very good post! Just keep updating much useful information

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!