søndag 26. mai 2013

Inspirasjon drivhus

Eg blir inspirert av andre sin kreativitet.

I det nygamle huset vårt står det eit gammalt drivhus i hagen. Først ville eg gi det vekk. Eg synstest ikkje det var noko fint. No står der likevel frø som spirer og sekkar med mold er kjøpt inn. Prosjekt drivhus har starta!
Dette fine drivhuset vitja eg i går då me var i bryllup på FjørSilkeBris (smak på det fine ordet!). Tenk om eg er glad for at me har beholdt drivhuset!
Å sitje i ein gyngestol, omgitt av grøne planter gir meg ro i sjela. Eg ser meg nødt til å lage ein gyngestolkrok i mitt eige drivhus. Det må det berre bli plass til.
Urtene frå dette drivhuset fekk me servert til forrett saman med lokal fetaost og sprø spekesinke. Ei smaksoppleving!

Eg var blitt spurt av brudeparet om eg kunne fotografere litt under festen, men allereie før brudeparet kom (dei var vel og merke forsinka) hadde eg brukt opp batteriet på bilete av lokalet innvendig. Det du ser her er derfor elendig kvalitet frå min trufaste iphone 4 (som og vart svart etterrelativt kort tid. Planlegging på det sterkaste)

---

Om du undrar deg over mine ukritiske val av bilder og dårlege bildekvalitet skuldast det min store bloggetrong og behovet for inspirasjonsdeling i kombinasjon med knapphet av tid ved lesing til eksamen. Eg lover å komme sterkt tilbake etter onsdag;)

(Eksamen= iPad-blogging. Vil du prøve kan du lese meir om det her!)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!