fredag 16. november 2012

Friday DIY: Julepynt

Det er fredag. Det er helg. Det kjennest godt!
Kva med ein liten DIY (do it yourself) til helga!?
Perlelenga er laga av perler frå Panduro. Hadde eigentleg tenkt å henge kjolar på den, men det får bli om eg ein gong får eit hus med plass til det. Den fungerer derfor som oppheng til bilete. Praktisk det og.

Bileta har eg laga slik:
  1. søk på google etter siluetter
  2. bruk bladgull eller bladsølv for ein litt røff look, eller glitter for ein finsligare look
  3. heng opp på valgfri bakgrunn
  4. vis fram og ver stolt


Eg kriblar i hendene til å pynte til jul no kjenner eg. Når har ein lov til det eigentleg?

7 kommentarer:

  1. Å flott :)
    Flink du!
    God helg ;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint:) Ser det er flere som er begynt å snike inn litt julepynt;) Koselig, jeg gleder meg!
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  3. Hei
    Fant deg via facebookgruppa vår (rogalandsbloggere).
    Kjekk blogg du har og så mange supre ideer! Gleder meg til å lese mer:) Legger meg til som følger:)
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så fin DIY :)
    Jeg elsker slike prosjekt, som ikke tar for lang tid eller koster all verdens!
    Har litt gull jeg skal pynte med fremover jeg også.
    Herlig tid vi er inne i nå :)
    Fant deg via Facebook-gruppa jeg også, men har på følelsen av at jeg har sett deg i kommentarfeltet...?! I så fall vil jeg bare benytte anledningen til å beklage at jeg ikke har tittet innom deg før nå. Jeg når dessverre ikke å kommentere tilbake for tida :( Men nå er jeg følger og har deg i bloggrollen, så titter innom igjen garantert ;)
    God helg til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så lekkert! Kjempefint tips å lage lenke av treperler, jeg leter stadig etter nye ting å lage med yndlingsperlene for tida:)

    Har lagt meg til som følger, likte meg så godt her inne:)

    klem Jennifer // bittelille huset

    SvarSlett
  6. Kjempe lurt med oppheng av treperler. Tusen takk for tipset!

    Riktig god helg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  7. Så kjekt med så mange kjekke kommentarar! God helg til alle!!

    SvarSlett

Bloggen min handlar for det meste om alt det fine i livet mitt, og ved at du er med å kommenterer gir du meg endå litt meir fint å vera glad for!